L.O.V.E. B.E.G.I.N

L.O.V.E. B.E.G.I.N

Monday 24 September 2012

::BaCk to ScHoOl::

assalamualaikum...

hehe..lamenye rase aku x update blog ni...rse sejak bulan puasa, smpai dah raye pon, n dah hbs raye pn...al maklumlah..bz teramat dgn study, anak dan persiapan raya hr tu...after hbs raye, sem bru pn dah bermula...bz pulak dgn preparation utk siapkn proposal dll...

dan alhamdulillah, semalam, 24 sept, aku dah pn present proposal aku utk first stage..maybe akn ade 2nd stage, dan seterusnya...harap aku dpt buat yg lebih baik lg...
mmg sgt dugaan a day before aku nk present, aku kene food poisoning...muntah2 smpai 6 kali..n mmg x boleh nk mkn ape2 sbb lps mkn jek aku akn muntah...mmg melepek sgt..terbaring jek satu hr...Xlaratnye hnya allah jek yg tau...x dpt nk prepare sgt for that presentation..ya Allah..mmg ujian sgt utk aku...
jd aku x expect much mse aku present smlm..since aku rse mmg aku x prepare sgt..ralat jgk..sbb rse boleh buat dgn lebih baik lg...
tp xpela..mungkin ade hikmahnye...at least dpt feedback dr panel2, so dpt la aku idea ape yg perlu aku tambah dan ape yg bermain di fikiran mereka psl topic aku ni kan..

tp apepn aku bersyukur sgt sbb Allah bg aku suami yg sgt2 membantu dan memahami...n aku dpt sorg lg supervisor utk supervise aku..He is DR andrew...alhamdulillah..die sgt membantu...tq very much...


hurmmm...smpai sini jek cerita kembali ke sekolah aku ni..so far ape yg aku hjtkan utk defend proposal lps raye allah lorongkan..alhamdulillah...

=)

sekiannn....

1 comment:

  1. kesian dkt syg...setiap kali nk jumpa supervisor atau nk present, mesti ada ujian dari Allah...tapi kita kena sabar dan redha..insyallah..ada yg hikmahnya...but you doing the best....insyallah we support ecah others..love u so much...

    ReplyDelete