L.O.V.E. B.E.G.I.N

L.O.V.E. B.E.G.I.N

Thursday 29 November 2012

::only allah swt knows::

assalamualaikum semua..
diam tak diam da 34weeks dah aku...wow 6weeks to go...cptnye mase berlalu...
preggy kali ni rasenye berbeza sgt dgn nuha dlu..
ok ape yang lainnye..perut tetap mmbesar jgk kan...hee..bab perut tu mmg same...tp bab pembawakan kali nih...fuhhh..(ok jgn mengeluh...try to control ok)..hurmmm
just nk share tp bukan mengeluh tau..hehehe
ape yg boleh aku katakan setiap anak lain pembawakan nye...
kdg2 kite kate dlu time preggy first one x mcm ni pun.n bla bla bla....
same goes to me..totally different..
my cute lil baby ni sgt la aktif...x kira siang atau pn mlm( smbil pegang perot sbb tahan tendangan die....huhuhuhu...kan aku dah kate dia aktif bangat)....kalau dulu time nuha siap ketuk2 perut suruh nuha gerak...skrg x pyh..kalau kt klinik govt die ade bg satu kertas carta utk kte tick pergerakan anak xleh kurang da 10kali sehari..skrg rsenye lbh dr tu die grk..comell sgt ank ummi ni slalu teman ummi...(heheh)
hurm...bgs ke x bgs baby aktif ni?..bgs jek kan..cume ummi die la x bpe nk thn dek siku die yg tajam tuh..heee...tp xpe..its amazing..sbb aku diberi peluang oleh ALLAH swt utk rase nikmat ni...alhamdulillah....
bile da bersalin confirm rindu dgn flying kick die dlm perot ni..hehe
aku rse preggy kali ni aku sgt x larat..jalan pon da mcm penguin...even perut x bsr sgt..tp rse cm berat sgt bw perut..kalau grk laju sket mula lah kaki nk cram lah, perut rse senak lah..n so on..fuhhh(eh ni bukan mengeluh tau...cuma ckp jek..weee)
aku slalu ckp kt hubby..rsenye preggy kali ni bersalin awl kot..so by 36week aku akn get ready jek...even nk travel pn da x lrt sgt...x mcm time nuha dlu...da cukup bulan pn redah jek lg...jalan pn laju jek..akak aku kate kalo da ckup bulan akn rase cm buah tembikai kt bwh..tp time nuha aku kate x rse cmtu pn...but now..hamekkk...kan da mula rse..hehe..bersabarlah yek..xpe..Allah bg besar pahalanya...
papepn hanya Allah swt jek tau bile masa dan ketikanya baby akn keluar..no one know even doc...
papepn aku berserah sahaja pd yg esa...segala ketentuannye...moga aku dipermudahkn utk
bersalin..dan yg paling penting...BE STRONG UMMI!!!
moga aku kuat semngat n igt jgn stress....just go with the flow...and always think positive...(ayuh tarik sume cas2 positif n stop think negative...that is my 'AZAM)'


ok dear...hav to stop here...

wassalam..peace..=)


No comments:

Post a Comment