L.O.V.E. B.E.G.I.N

L.O.V.E. B.E.G.I.N

Monday 4 June 2012

::aLHAMDULILLAH::




hi semua....

hurm..regarding susu formula yg mmbuatkan aku pening kepala dat day...huh..rasa legaa sgt2 sbb nuha nk minum susu formula smlm at school...maybe die da lapa sgt n die bedal jek..harap2 hr ni die minum lg byk...
kalau kt rumah dgn aku mmg die xnk lgsung susu botol...tp at least dkt school die nkkan..alhamdulillah..aku syukur sgt..
kalau x hati aku dgn hubby gedebak gedebuk...x
 senang hati dibuatnye..nk wt keje pn x cncentrate sbb dok memikirkan si kecil tu...
hehe...papepn ok la tu..a good start for her...aku..hehe..still meneruskan proses memerah susu lg...haa...lupe plak nk cerita...camane nuha boleh nk minum...aku tukar botol susu...b4 dis pkai botol susu yg medela punye tu..mmg die xboleh tgk lgsung botol tu...then g bli botol pigeon yg puting die lmbut n boleh katekan lebih kurang la dgn puting ibu..so..kire ok la tu..itu tips yg hubby aku dpt dr kawannye...sbb die try buat kt anak die n menjadi..alhamdulillah...aku legaa sgt...aku da tukar susu..sbb ade org kate susu  anmum gud for baby n no sugar,,,hurmm..okla tu..harap nuha membesar dgn sht dan jd anak yg baik ya syg...ummi love u...mmuah..


ha ni la die susu anmum yg nuha minum sekarang..harap nuha suka la susu ni...


No comments:

Post a Comment