L.O.V.E. B.E.G.I.N

L.O.V.E. B.E.G.I.N

Sunday 1 July 2012

:checKUP aGaiN::

checkup again...its 3month...huhu..
last friday aku pegi checkup di klinik pakar an nur...
again, we meet our fav doctor again..she's dr fatimah...turn aku no 6. 
lame jgk la kami tggu coz ade emergency dat time yg menyebabkn doc kene lari2 naik ats tgk patient..but its ok..da tggungjawab die kan..aku n hubby ttp sabar menunggu...
xlame lps tu doc trun balik..n smpt die cek patient no 3, n then aku no 6...we was so happy to see her again..sgt tenang ok...ape pn pandangan atau ckp org tntang doc fatimah aku tolak tepi..sbb my experience with her sgt3 ok..alhamdulillah...rezeki allah bg dpt doc sgt best ni...die mcm mak2 yg tegas..aku sukaa...
doc scan my baby and the baby growing..alhamdulillah...happy sgt tgk baby membesar..comell sgt..sbb nmpk tgn n kaki dia gerak2..die ltk tgn die ats dahi..same with my first baby before...subhanallah...
me EDD is 9th january patutnya..tp hr tu scan die lari2 sket..biasela..die x exactly sama..but its ok..aku x kisah bila baby nk lahir..yg pntg die sht dan sempurna sifatnya...aminn..
berat aku menurun mendadak until 49.4kg...lg kuruih dr ank dara nih...aku pn x tau kenapa...maybe sbb aku x sht hr tu n bf nuha...selera mkn pn kurang sjk mengandung ni...n now still pening n loya2 lg...harap2 cpt la berlalu...
before nk kuar bilik doc...doc give me dis batch...sweetnye la doc fatimah ni...

rose to rose..

ni sume aktiviti yg mereka buat utk bantu org palestin..kira diorg kumpul dana utk buat building dan mcm2 lg bg membantu org palestin..allahuakbar..moga Allah membalas jasa2 mereka ini...amin..

anyway tq v much doc fatimah..may Allah swt bless u always...

1 comment:

  1. doc fatimah--admire sgt sgt dgn doc ni...baik, tegas,profesional, islamic, sweet n chomel sgt...dia sgt sgt sgt suka bby...setiap kali check bby dlm perot, mesti dia kata...subhanallah..chomelnya...chomel sgt...suka doc tgk....sweetnya dr fatimah....

    ReplyDelete