L.O.V.E. B.E.G.I.N

L.O.V.E. B.E.G.I.N

Thursday 19 July 2012

::my Liltle bAby staRT jUmPiNg n SwImMiNG in mY WoMb::

phewww....
now i'm in week 15th....cptnye masa berlalu..da dkt 4 bulan da usia kandungan aku..
alhamdulillah...
ape yg bestnye pregnant dis time....aku da dpt rasa baby bergerak dlm perut...
smlm masa aku berehat2, aku letak tgn aku dkt rahim n rasa rahim aku bergerak2...
subhanallah..gembiraanya x terkata...seronokk sgt..dlu time preggy first baby, 5bulan bru aku rsa baby grk..tp kali ni cpt sgt...
da rasa mcm dpt berinteraksi dgn dia..coz ade respon gerak2 tu...seronok seronok...btul org ckp, mengandung dan beranak ni wlaupn sakit tp boleh jd addicted..=)..
and now i'm addicted to it...;p
tp kene ade gap jgk la...supaya dpt bg perhatian sikit utk diorg membesar...
moga my baby membesar dgn shtnya..amin...



1 comment:

  1. alhamdulillah...anak walid dah main tendang2 dalam perut ummi ya...nanti 26hb Julai, walid n ummi gi tgk anak walid ni dkt An Nur O@G Clinic ya..semoga anak walid ni membesar dgn sihat ya...aminn...

    ReplyDelete